Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama alternativă. |
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii. |
Jertfirea
lui Isaac.
Isaac
adus ca jertfă lui Iehova. Timpul
trecea repede
și Isaac
era acum copil
mare. Avraam
este pus la încercare
de Iehova? În
acest fel Iehova
îi spune lui Avraam
să-l ia pe Isaac
să se ducă în țara
Moria și să-l
aducă pe Isaac
ca jertfă de
tot. Jertfa va
fi făcută pe
un munte care
va fi comunicat ulterior.
Avraam sa sculat
de dimineață
a pus șaua pe măgar, a luat doi
tineri și pe
fiul său Isaac.
A tăiat lemne
și au pornit
cu toți la înfăptuirea
jertfei. De
abia a treia zi
au ajuns la
locul jertfei,
Avram a ridicat
ochi și a
recunoscut locul
cu pricina.
Avram le-a zis tinerilor
să rămână pe loc
că ei se duc să se închine
și se vor
întoarce după
aceia.
Avraam a luat
lemnele pentru
arderea -de-tot,
le-a pus pe spatele
lui Isaac și
a luat
în mână focul
și cuțitul.
Și a mers
împreună cu
Isaac
la locul Jertfei.
În aceste momente Isaac
s-a trezit! Și
la întrebat pe Avraam?
Da avem lemne
și foc,
dar unde
este „mielul
de jertfă.”
Iată-mă, fiul
meu! „Fiul
meu,” a zis
Avraam,
Dumnezeu Însuși
va purta
de grijă de mielul
pentru arderea-de-tot.
Cei doi au mers
împreună la
locul Jertfei.
Ajunși la locul
jertfei,
Avraam
a zidit un
altar, apus
lemnele pe el,
la legat pe
Isaac și la
pus deasupra
lemnelor.
Avraam
a luat cuțitul
și a încercat să-l înjunghie
pe Isaac. În
acele momente un Înger
a lui Iehova
la strigat
din ceruri
și ia zis:
„Avraame,
Avraame!”
Iată-mă
a spus el.
Îngerul i-a zis: „Să
nu pui mâna pe băiat
și să nu-i faci
nimic; căci
știu acum că te temi
de Dumnezeu,
întrucât n-ai
cruțat pe
fiul tău iubit.
Avram s-a uitat
prin împrejurimi
și a văzut un
berbec încurcat
cu coarnele
în tufișuri,
l-a luat și l-a adus ca jertfă
pentru arderea-de-tot
în locul fiului său. După
acest sacrificiu
cei patru sau întors în Beer-Șeba.
|
||||
Concluzie
și lămuriri la acest sacrificiu.
Dacă
ne luăm după înțelesul
vechiului
testament,
suntem tentați
să zicem că „Iehova”
nu aduce sacrifici
nimănui.
Înțelesul
este că Iehova
prin aceste sacrificii
încearcă
numai să verifice
oameni(aici
pe Avraam)
dacă este
El
ce-l mai
iubit,
dacă El
este cel ales,
etc.
Dar
Eu
v-am spus totdeauna
că sacrificiul
îl aducem noi în yoga,
ca „ofrandă
Marilor Zei.”
Prin
acestă ofrandă
noi plătim
sau mituim
Marii Zei
să ne facă o anumită
favoare.
Ce este
Hristos?
Nu este „Ofranda
adusă de Marea Zeiță Kundalini Marilor Zeii”
să aprobe Religia
„Creștină a Ei.”
Aici Isaac
este de fapt „ofranda
de iubire”
adusă de Avraam
lui Iehova.
Acest ofrandă
nu poate fi eliminată
ci numai schimbată
cu un berbec.
Deci în concluzie totdeauna ca „ofrandă”
aducem un lucru
valoros
și mult iubit
de noi.
Dacă nu
procedăm așa
s-ar
putea ca ofranda
noastră
să fie respinsă.
În
concluzie
ce vreau să mai
zic
că ofranda
sau sacrificiul
apare
în relația
Tati
Shiva,
Mami
Kundalini
și Mari
Zeii.
Evrei
nu îl cunoșteau
pe Tati
Shiva
care
este
aspectul
static al creației
și se află totdeauna
dincolo
de „mentalul
uman.”
Marea
Zeiță Kundalini
este aspectul
dinamic
al creației,
deci este viu-l
se mișcă.
Și evrei
au numit-o Iehova,
deci o cunoșteau
foarte bine.
După înțelesul
evreilor
tot ce nu se mișcă
este
mort.
V-am spus
și mai repet
Tati Shiva
este aspectul
static
al creației
cel care emană
acestă creație.
Deci Tati
Shiva
se află totdeauna dincolo de mentalul
uman.
Mentalul
uman
nu îl poate cuprinde.
Mari
Zeii
nu apar
în religia
Iudaică.
Adam
nu știe nimic
de vreun
Zeu.
În Adam
Marii
Zeii
nu sunt
porniții.
Adam
nu știe de chakre
și învelișul
de Pranayama.
Adam
este un păcătos
plin de păcate,
mai clar,
negativități
și deficiențe.
Lui Adam
și Eva
le put
puternic corpurile,
iar Eu
trebuie
să stau la minimul
2 metri de ei.
Ne
cunoscându-se
Marii Zei,
înțelesul
sacrificiului
e schimbat
față
de Yoga
și
Zeificarea Noastră. |
||||
|
Moartea
Lui Sara.
Nahor
fratele lui Avram. Nahor împreună cu Micla
au mai mulți fii printre care amintim: Uț. Buz,
Chamuel, Chesed, Hazo, Pildaș, Iidlaf
și Betuel. Dintre aceștia ne interesează numai
Betuel. Betuel o fost tatăl
Rebecăi și a lui Laban. Iar Rebeca
este mama lui Iacov. Iar Laban are
cele două fiice Leea și Rahela,
cu care se căsătorește Iacov și are cei 12
copii. Acesta fiind arborele genealogic care
ne duc la cele 12 semeții iudaice. |
||||
Moartea
lui Sara. Sara a murit la vrâsta de o sută
douăzeci și șapte de ani. Sara a murit în Hebron-ul de azi, în
țara Canaan. Pentru Sara s-a păstrat un mare doliu și a fost
înmormântată conform normelor iudaice. |
||||
Concluzie
și lămuriri despre Sara și Avraam.
Totdeauna
când erau prinși
la înghesuială cei
doi,
atunci când
au locuit
în Egipt
sau au locuit
ca străini
în țara Gherar
cu Abinelec;
Avraam
și Sara
au spus că sunt frați.
Numai după ce Sara
a fost luată la haremul
lui faraon,
iar familia
acestuia a avut de suferit,
atunci Avraam
a recunoscut că Sara
este soția
sa.
La fel sau întâmplat lucrurile și cu Abinelec
unde Avraam
a spus că Sara
este sora sa.
Numai după ce familia
lui Abinelec
s-a îmbolnăvit,
Avraam
a recunoscut
că Sara
este soția
sa.
Ce
știm din arborele
lor genealogic
că Avraam
și Sara
au același
tată,
dar au mame
diferite,
deci sunt frați
de tată.
Deci nu au mințit
niciodată
că sunt
frați,
dar nu au spus
adevărul
că sunt
soț și soție.
În acest caz pot
afirma
că căsătoriile
frate
cu soră
sau
între verișori
era un lucru
obișnuit
la evrei.
În acest mod se conserva
bogăția adunată
de familie
și se perpetua
semeția.
Deci la evrei
acestă căsătorie
este un fapt
normal
cum era la Egipteni
căsătoria
lui Faraon
cu fiica
sa.
|
||||
Timpul
trecea repede, Avraam
era bătrân deja și Isaac trebuia să se însoare.
Avram îl cheamă la el pe cel mai bătrân
și destoinic rob, care avea în grija sa
toate averile lui Avraam. Avraam
îi spune să pună mâna sub coapsa
sa și îi spune să jure pe Domnul,
Dumnezeul cerului și a pământului, că nu
va lua fiului său de soție,
o soție dintre fiicele
canaaniților, în mijlocul cărora
locuiesc. Avraam îl îndrumă să
meargă în țara lui, la rudele
lui și
să iei soție fiului său de acolo.
Robul se încumetă că vreo fată din acele
locuri, să fie de acord cu el. Răspunsul
lui Avraam este că înaintea lui
acolo va merge un Înger și acesta va alege
fata. Tot acest jurământ are loc
între Avraam și Robul său. Robul ia cu el
10 cămile, toate lucrurile de preț
ale stăpânului și pornește la drum
spre Mesopotania în cetatea Nahor.
Ajuns la poarta cetăți, Robul s-a rugat
mult timp lui Iehova și a conceput
o strategie de alegere a fetei.
În ce constă această strategie: Robul
va sta la poarta cetăți lângă
izvor, iar fetele vor veni să își
ia apă cu ulciorul. Fata căreia îi
voi spune eu: „Pleacă-ți ulciorul,
te rog, ca să beau” și care
va răspunde: „Bea, și am să dau
de băut și cămilelor tale,” să fie
aceea pe care ai rânduit-o Tu pentru
robul Tău Isaac. Deci acesta este consemnul
între Rob și Iehova. Nici nu trecu mult timp și pe ușa cetăți ieși cu ulciorul pe umăr, Rebeca, fiica lui Betuel, fiul Milcăi, soția lui Nahor, fratele lui Avraam. Fata era frumoasă și era fecioară. Lucrurile se petrec aievea, iar Robul nu are nici o îndoială că fata este cea aleasă. În acest mod Robul îi dă lui Rebeca un inel de aur(se pune în nas) și două brățări de aur(pentru mâini) cu o greutate totală de 11 sicli. Laban fratele lui Rebeca recunoaște obiectele de aur ca aparținând lui Avraam. Intrând în casa lui Laban, Robul îi spune motivul pentru care a venit. Am venit să iau soție pentru Isaac fiul stăpânului meu Avraam, fiind de fapt trimis chiar de acesta. Fără nici o ezitare Laban și Betuel sunt de acord ca Rebeca să fie nora lui Avraam. După ce Robul dăruiește argint, lucruri de aur și alte bogății, Robul se pregătește de plecare. Și astfel caravana pornește la drum spre Canaan împreună cu Rebeca. Intrând în țara Canaan-ului, Robul și Rebeca zăresc în depărtări un om care era de fapt Isaac. Isaac și Rebeca se căsătoresc, iar Rebeca este instalată de Isaac în cortul mame sale, ca simbol că ea este continuatoarea lui Sara. |
||||
|
Moartea
lui Avraam.
Moartea
lui Avraam. Avraam
și-a mai luat o soție pe Chetura cu care
a avut șase copii. Avraam a dăruit
lui Isaac toate averile sale. Avraam a murit
la vrâsta de o sută șaizeci și cinci
de ani. Isaac și Ismael l-au
îngropat în peștera Macpela aproape
de soția sa Sara.
|
||||
Fii
lui Isaac. Isaac a avut doi fii pe
Esau și pe Iacov. Cei doi sunt
fii gemeni, dar Esau a venit
primul la naștere. În acest caz la evrei
cel mai bătrân moștenește totul. Totuși
printr-un vicleșug Isaac a reușit
să-i cumpere lui Esau dreptu-l
de prim născut. Cel dintâi a ieșit roșu
de tot: ca o mantie de păr, și de aceia i-au
pus numele de Esau(păros). Apoi a ieșit
fratele său, care ținea cu mâna de
călcâi lui Esau; și de aceia i-au pus
numele de Iacov(cel care ține de călcâi).
Isaac avea vrâsta de șaizeci de ani.
În țară era o mare foamete și Isaac
s-a dus în Gherar la Abinelec
împăratul filistenilor. Lucrurile se repetă
aievea și Isaac și Rebeca spun în fața lui
Abinelec că sunt frate și soră. Dar totuși ei
sunt verișori primari. |
||||
Ura
dintre Esau și Iacov. Datorită faptului că Isaac
la binecuvântat pe Iacov, Esau a
prins ură pe el și a căutat să-l
omoare. După ce zilele de doliu după
Avraam s-au terminat, Rebeca
și-a chemat fiul pe Iacov și i-a
spus că Esau vrea să-l omoare. În
acest fel singura scăpare este la fratele ei
Laban, în Haran. Deci strategia lui
Rebeca este să stea la Laban
până se va potoli mânia lui Esau. Sfaturile
tată-lui său Isaac sunt să nu-și ia soție
din fetele lui Het sau vreo fiică din Canaan.
Isaac își sfătuiește fiul să
meargă în Padan-Aram, în casa lui Betuel,
tatăl mamei sale, și de acolo
să-și ia soție din fiicele lui Laban,
fratele mamei sale.
|
||||
Viziunea
lui Iacov. Ne-mai
având ce face Iacov
a plecat
spre Beer-Șeba
și a luat drumul
spre Haran.
După
asfințirea
soarelui
a înnoptat
întru loc,
apus o piatră
sub cap
și a adormit.
După un timp are viziunea
unui vis.
O scară
este rezemată
între pământ
și cer,
pe scară
urcau
și coborau
mulți Îngeri.
La capătul
de sus
a scări
stătea însuși Iehova,
care i-a
zis lui Iacov
„Eu
sunt Domnul, Dumnezeul tatălui tău Avram
și Dumnezeul
lui Isaac.”
Pământul
pe care ești
culcat,
ți-l voi
da ție
și seminței
tale.”
Sămânța
ta
va fi ca pulberea
pământului;
te vei
întinde
la apus
și la răsărit,
la miază
noapte
și la miazăzi,
și toate
familiile
pământului
vor fi binecuvântate
în tine
și sămânța
ta.
Iată
Eu
sunt
cu Tine;
te voi păzi
pretutindeni
pe unde vei
merge
și te voi
aduce înapoi
în țara
aceasta,
căci nu
te voi părăsi,
până nu vei
împlini
ce-ți spun.
Iacov s-a trezit
și a fost conștient
de însemnătatea visului
pentru Poporul
Iudeu
și a pus locului
numele de Betel(Casa
Domnului). Iacov
a ajuns cu bine la Laban.
Pe câmp
la întrare
în Haran
era o fântână
de unde se lua apă
și beau
și vitele
apă.
Fântâna era păzită
cu o piatră mare
să nu intre în ea
șerpii
sau broaștele,
etc. De fântână
s-a apropiat
cu turma
de oi
Rahela fata
cea mică
a lui Laban,
Iacov
a prăvălit
piatra
și a adăpat turma
lui Laban.
După aceia Iacov
și Rahela
sau
sărutat
și au constatat
că sunt neamuri.
|
||||
Iacov
se căsătorește cu Leea și după șapte ani și cu Rahela.
Iacov
o iubea
mai mult pe Rahela
care era mai tânără
și mai
frumoasă.
Iacov îi spune lui Laban
că îi va
slugi șapte ani
pentru ai da de soție
pe Rahela.
Zis
și făcut
trec cei șapte
ani
și se face un ospăț
mare
că Iacov
se căsătorește
cu Rahela.
Dar Laban
recurge la o stratagemă
și
seara
în patul
lui Iacov,
Laban
o duce pe Leea.
Dimineața
când
se trezește
Iacov
constată
că a fost înșelat
de Laban
și în patul
lui e Leea.
Se duce la Laban
să-i reproșeze fapta,
dar Laban
îi spune că în locurile
respective
totdeauna
se căsătorește
fata mai bătrână
și nu cea
tânără.
Cei doi ajung
la învoială
pentru ca Iacov
să se poată căsători
și cu Rahela
este ca Iacov
să-l mai slujească
încă șapte ani
pe Laban.
|
||||
|
Concluzii.
Avram,
Isaac și Iacov.
Sunt Patriarhi
ai poporului Iudeu,
deci primi
care pun bazele
religiei Iudaice
sau primi
care pun bazele
religiei Iudeo-Creștine.
În acest sens
așa
cum v-am amintit
în lecțiile
trecut
ei
au avut
un mare „Merit
Religios.”
Fără acest „Merit”
ei nu puteau
ocupa funcția
de Patriarhi.
Deci practic prin ei
s-au pus bazele
fundamentale
ale religiei
Iudaice.
Acel
legământ
al circumciziei prin ei
s-a dat poporului
evreu.
Acești Patriarhi
când mergeau într-un loc,
prima dată stabileau
locul de închinăciune
și de aducere
a jertfelor
prin construirea
unui „Altar.”
Dacă la Indieni
și Greci
avem „Templu
de Zeități,”
la evrei
avem
„Altar
de închinăciune la Iehova.”
Acești
trei
mari Patriarhi
au fost foarte meticuloși
în ași
însuși de la Iehova legile
și legămintele
încheiate
cu Iudei,
ale aplica
și a le transmite
urmașilor,
urmașilor
lor.
Astăzi Eu
constat că
și acum
Evrei
respectă
legămintele încheiat
cu Iehova
ca și acum 4000
de ani.
Deci nu există
nici o degenerare
a acestor
legi. |
||||
Da
evreii nu au primit de la Iehova cum arată corpul subtil
și Templul de Zeități.
Nu putem să-i acuzăm
că nu știu acest lucru.
Atât au primit
și atât
știu.
Eu în Yoga și Zeificarea
Noastră
nu voi folosi
acestă Religie
Iudeo - Creștină.
Da o să spuneți
că există
și e adevărată.
Să luăm un exemplu:
Există un mușuroi
de furnici,
unde furnicile
roiesc
în toate direcțiile.
Furnicile
fac
un program
coordonat
de matca
lor.
Deci în cadrul
mușuroiului există
o ierarhie
bine stabilită,
Eu
trec
pe lângă
mușuroi
și nu mă interesează
ierarhia furnicilor.
Așa trec
și pe lângă
bisericile Iudeo-Creștine
și nu mă interesează
ierarhiile
lor.
La
acești evrei
nu ați văzut spunând
că există: Mari
Zeii,
corp
subtil,
înveliș
de Pranayama,
chakre,
mantre,
bije
mantre,
etc.
Nu ați
văzut
la Avraam,
la Isaac
sau Iacov
luând o postură
yoghini.
Acești trei Patriarhi
nu au porniți
Marii Zeii
în corpul
lor subtil(adică
nu se mișcă),
de aceia noi în yoga
le spunem
„Animale
Zeiești.”
Acești trei
Patriarhi
le pute
puternic
corpul subtil
și Eu
trebuie
să stau depărtat
de ei. |
||||
Iehova.
Este ființa Supremă la Evrei care este viu
și stă de vorbă cu evrei. Acest
univers este Creația lui Iehova și
nimic mai mult. Iehova este tot timpul
aproape de poporul Iudeu. Iehova
totdeauna îl protejează și îl îndrumă
pe poporul iudeu. Metoda cea mai
folosită de Iehova pentru ași
transmite mesajele poporului ales sunt visurile.
Aceste vise sunt foarte clare și ușor de
interpretat, sau Iehova le lămurește
în detaliu. Practic toată viața poporului Iudeu
se clădește în „Jurul lui Iehova și
legilor Sale.” Fără Iehova nu există viață la
evrei. Deci Iehova este „Centrul
Vital al Evreilor.” Așa cum v-am spus Iehova
în cazul Yogi
și Zeificări Nostre este Marea
Zeiță Kundalini din Muladhara chakra.
|
||||
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu