miercuri, 29 martie 2017

Vasile Ivașca. Iehova alege poporul Iudeu. Avraam primul Patriarh al Iudeilor. Cei trei Patriarhi: Avraam, Isaac și Iacov.





Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama alternativă.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.

Continuăm cu poporul Iudeu și mai mult cu cei trei Mari Patriarhi: Avraam, Isaac și Iacov. În acest fel vă veți lămuri mai bine cum face Maya această creație. Pe parcursul lecției vă veți lămuriIehova coordonează, face și ajută poporul iudeu pentru a putea fi poporul ales.
Nașterea lui Isaac. Sara a rămas însărcinată și a născut un fiu lui Avraam. Deci Isaac este fiul bătrâneții lui Avraam și al Sarei, este fiul promis de Iehova. Avraam a pus numele fiului său de Isaac și la circumcis la opt zile, deci în acest caz el a respectat legea impusă de Iehova. În acele momente Avraam avea o sută de ani. Între Avraam și Abimelec se pune un legământ trainic, care va consimți relații dintre fii și nepoții lor.
Agar și Ismael în pustiu. Copilul creștea și a fost înțărcat. Evenimentul a fost sărbătorit de Avraam printr-un ospăț mare. Sara l-a văzut pe Ismael bătându-și joc de Isaac. În acest fel Sara îi spune direct lui Avram să o alunge pe Agar cu fiul Ismael. În acest fel Sara previne ca Ismael să-l moștenească pe Avraam. Avraam este înștiințat de Iehova că din sămânța lui Isaac va ieși un neam mare și numeros. La fel este înștiințat că din sămânța lui Ismael va ieși un neam mare și numeros. A doua zi Avram s-a sculat dimineața, a luat pâine și un burduf cu apă, pe care le-a dăruit lui Agar, i-a dat copilul și i-a dat drumul să plece. După plecare Agar a rătăcit mult prin deșertul Beer-Șeba. Totuși la un moment dat pâinea și apa sau terminat, iar pe Ismael la aruncat sub un tufiș. Agar s-a așezat în fața lui la o mică depărtare și a început să mediteze ce va face. Iehova a trimis un înger ca i-a dat un mesaj lui Agar. Prin acest mesaj Iehova o anunță că este binecuvântată de El și va fi în grija lui. Totuși privind mai bine prin jur Agar vede un izvor cu apă. Ismael a crescut în pustiu și pe el se întemeiază vechea religie musulmană.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Sutra Neti.


Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.


Jertfirea lui Isaac.
Isaac adus ca jertfă lui Iehova. Timpul trecea repede și Isaac era acum copil mare. Avraam este pus la încercare de Iehova? În acest fel Iehova îi spune lui Avraam să-l ia pe Isaac să se ducă în țara Moria și să-l aducă pe Isaac ca jertfă de tot. Jertfa va fi făcută pe un munte care va fi comunicat ulterior. Avraam sa sculat de dimineață a pus șaua pe măgar, a luat doi tineri și pe fiul său Isaac. A tăiat lemne și au pornit cu toți la înfăptuirea jertfei. De abia a treia zi au ajuns la locul jertfei, Avram a ridicat ochi și a recunoscut locul cu pricina. Avram le-a zis tinerilor să rămână pe loc că ei se duc să se închine și se vor întoarce după aceia. Avraam a luat lemnele pentru arderea -de-tot, le-a pus pe spatele lui Isaac și a luat în mână focul și cuțitul. Și a mers împreună cu Isaac la locul Jertfei. În aceste momente Isaac s-a trezit! Și la întrebat pe Avraam? Da avem lemne și foc, dar unde este „mielul de jertfă.” Iată-mă, fiul meu! „Fiul meu,” a zis Avraam, Dumnezeu Însuși va purta de grijă de mielul pentru arderea-de-tot. Cei doi au mers împreună la locul Jertfei. Ajunși la locul jertfei, Avraam a zidit un altar, apus lemnele pe el, la legat pe Isaac și la pus deasupra lemnelor. Avraam a luat cuțitul și a încercat să-l înjunghie pe Isaac. În acele momente un Înger a lui Iehova la strigat din ceruri și ia zis: „Avraame, Avraame!” Iată-mă a spus el. Îngerul i-a zis: „Să nu pui mâna pe băiat și să nu-i faci nimic; căci știu acum că te temi de Dumnezeu, întrucât n-ai cruțat pe fiul tău iubit. Avram s-a uitat prin împrejurimi și a văzut un berbec încurcat cu coarnele în tufișuri, l-a luat și l-a adus ca jertfă pentru arderea-de-tot în locul fiului său. După acest sacrificiu cei patru sau întors în Beer-Șeba.
Concluzie și lămuriri la acest sacrificiu. Dacă ne luăm după înțelesul vechiului testament, suntem tentați să zicem că „Iehova” nu aduce sacrifici nimănui. Înțelesul este că Iehova prin aceste sacrificii încearcă numai să verifice oameni(aici pe Avraam) dacă este El ce-l mai iubit, dacă El este cel ales, etc. Dar Eu v-am spus totdeaunasacrificiul îl aducem noi în yoga, ca „ofrandă Marilor Zei.Prin acestă ofrandă noi plătim sau mituim Marii Zei să ne facă o anumită favoare. Ce este Hristos? Nu este „Ofranda adusă de Marea Zeiță Kundalini Marilor Zeii” să aprobe Religia „Creștină a Ei.” Aici Isaac este de fapt „ofranda de iubire” adusă de Avraam lui Iehova. Acest ofrandă nu poate fi eliminată ci numai schimbată cu un berbec. Deci în concluzie totdeauna ca „ofrandă” aducem un lucru valoros și mult iubit de noi. Dacă nu procedăm așa s-ar putea ca ofranda noastră să fie respinsă. În concluzie ce vreau să mai zicofranda sau sacrificiul apare în relația Tati Shiva, Mami Kundalini și Mari Zeii. Evrei nu îl cunoșteau pe Tati Shiva care este aspectul static al creației și se află totdeauna dincolo de mentalul uman. Marea Zeiță Kundalini este aspectul dinamic al creației, deci este viu-l se mișcă. Și evrei au numit-o Iehova, deci o cunoșteau foarte bine. După înțelesul evreilor tot ce nu se mișcă este mort. V-am spus și mai repet Tati Shiva este aspectul static al creației cel care emană acestă creație. Deci Tati Shiva se află totdeauna dincolo de mentalul uman. Mentalul uman nu îl poate cuprinde. Mari Zeii nu apar în religia Iudaică. Adam nu știe nimic de vreun Zeu. În Adam Marii Zeii nu sunt porniții. Adam nu știe de chakre și învelișul de Pranayama. Adam este un păcătos plin de păcate, mai clar, negativități și deficiențe. Lui Adam și Eva le put puternic corpurile, iar Eu trebuie să stau la minimul 2 metri de ei. Ne cunoscându-se Marii Zei, înțelesul sacrificiului e schimbat față de Yoga și Zeificarea Noastră.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând postura diamant-ului.

Dansul lui Tati Shiva.

Moartea Lui Sara.
Nahor fratele lui Avram. Nahor împreună cu Micla au mai mulți fii printre care amintim: . Buz, Chamuel, Chesed, Hazo, Pildaș, Iidlaf și Betuel. Dintre aceștia ne interesează numai Betuel. Betuel o fost tatăl Rebecăi și a lui Laban. Iar Rebeca este mama lui Iacov. Iar Laban are cele două fiice Leea și Rahela, cu care se căsătorește Iacov și are cei 12 copii. Acesta fiind arborele genealogic care ne duc la cele 12 semeții iudaice.
Moartea lui Sara. Sara a murit la vrâsta de o sută douăzeci și șapte de ani. Sara a murit în Hebron-ul de azi, în țara Canaan. Pentru Sara s-a păstrat un mare doliu și a fost înmormântată conform normelor iudaice.
Concluzie și lămuriri despre Sara și Avraam. Totdeauna când erau prinși la înghesuială cei doi, atunci când au locuit în Egipt sau au locuit ca străini în țara Gherar cu Abinelec; Avraam și Sara au spus că sunt frați. Numai după ce Sara a fost luată la haremul lui faraon, iar familia acestuia a avut de suferit, atunci Avraam a recunoscut că Sara este soția sa. La fel sau întâmplat lucrurile și cu Abinelec unde Avraam a spus că Sara este sora sa. Numai după ce familia lui Abinelec s-a îmbolnăvit, Avraam a recunoscut că Sara este soția sa. Ce știm din arborele lor genealogicAvraam și Sara au același tată, dar au mame diferite, deci sunt frați de tată. Deci nu au mințit niciodatăsunt frați, dar nu au spus adevărulsunt soț și soție. În acest caz pot afirmacăsătoriile frate cu soră sau între verișori era un lucru obișnuit la evrei. În acest mod se conserva bogăția adunată de familie și se perpetua semeția. Deci la evrei acestă căsătorie este un fapt normal cum era la Egipteni căsătoria lui Faraon cu fiica sa.
Timpul trecea repede, Avraam era bătrân deja și Isaac trebuia să se însoare. Avram îl cheamă la el pe cel mai bătrân și destoinic rob, care avea în grija sa toate averile lui Avraam. Avraam îi spunepună mâna sub coapsa sa și îi spune să jure pe Domnul, Dumnezeul cerului și a pământului, că nu va lua fiului său de soție, o soție dintre fiicele canaaniților, în mijlocul cărora locuiesc. Avraam îl îndrumămeargă în țara lui, la rudele lui și să iei soție fiului său de acolo. Robul se încumetă că vreo fată din acele locuri, să fie de acord cu el. Răspunsul lui Avraam este că înaintea lui acolo va merge un Înger și acesta va alege fata. Tot acest jurământ are loc între Avraam și Robul său. Robul ia cu el 10 cămile, toate lucrurile de preț ale stăpânului și pornește la drum spre Mesopotania în cetatea Nahor. Ajuns la poarta cetăți, Robul s-a rugat mult timp lui Iehova și a conceput o strategie de alegere a fetei. În ce constă această strategie: Robul va sta la poarta cetăți lângă izvor, iar fetele vor veniîși ia apă cu ulciorul. Fata căreia îi voi spune eu: „Pleacă-ți ulciorul, te rog, ca să beau” și care va răspunde: „Bea, și am să dau de băut și cămilelor tale,” să fie aceea pe care ai rânduit-o Tu pentru robul Tău Isaac. Deci acesta este consemnul între Rob și Iehova.
Nici nu trecu mult timp și pe ușa cetăți ieși cu ulciorul pe umăr, Rebeca, fiica lui Betuel, fiul Milcăi, soția lui Nahor, fratele lui Avraam. Fata era frumoasă și era fecioară. Lucrurile se petrec aievea, iar Robul nu are nici o îndoialăfata este cea aleasă. În acest mod Robul îi dă lui Rebeca un inel de aur(se pune în nas) și două brățări de aur(pentru mâini) cu o greutate totală de 11 sicli. Laban fratele lui Rebeca recunoaște obiectele de aur ca aparținând lui Avraam. Intrând în casa lui Laban, Robul îi spune motivul pentru care a venit. Am venit să iau soție pentru Isaac fiul stăpânului meu Avraam, fiind de fapt trimis chiar de acesta. Fără nici o ezitare Laban și Betuel sunt de acord ca Rebeca să fie nora lui Avraam. După ce Robul dăruiește argint, lucruri de aur și alte bogății, Robul se pregătește de plecare. Și astfel caravana pornește la drum spre Canaan împreună cu Rebeca. Intrând în țara Canaan-ului, Robul și Rebeca zăresc în depărtări un om care era de fapt Isaac. Isaac și Rebeca se căsătoresc, iar Rebeca este instalată de Isaac în cortul mame sale, ca simbol că ea este continuatoarea lui Sara.


Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Vrkasana.

Manipura chakra, simbol și mantrele sale.


Moartea lui Avraam.
Moartea lui Avraam. Avraam și-a mai luat o soție pe Chetura cu care a avut șase copii. Avraam a dăruit lui Isaac toate averile sale. Avraam a murit la vrâsta de o sută șaizeci și cinci de ani. Isaac și Ismael l-au îngropat în peștera Macpela aproape de soția sa Sara.
Fii lui Isaac. Isaac a avut doi fii pe Esau și pe Iacov. Cei doi sunt fii gemeni, dar Esau a venit primul la naștere. În acest caz la evrei cel mai bătrân moștenește totul. Totuși printr-un vicleșug Isaac a reușit să-i cumpere lui Esau dreptu-l de prim născut. Cel dintâi a ieșit roșu de tot: ca o mantie de păr, și de aceia i-au pus numele de Esau(păros). Apoi a ieșit fratele său, care ținea cu mâna de călcâi lui Esau; și de aceia i-au pus numele de Iacov(cel care ține de călcâi). Isaac avea vrâsta de șaizeci de ani. În țară era o mare foamete și Isaac s-a dus în Gherar la Abinelec împăratul filistenilor. Lucrurile se repetă aievea și Isaac și Rebeca spun în fața lui Abinelec că sunt frate și soră. Dar totuși ei sunt verișori primari.
Ura dintre Esau și Iacov. Datorită faptului că Isaac la binecuvântat pe Iacov, Esau a prins ură pe el și a căutat să-l omoare. După ce zilele de doliu după Avraam s-au terminat, Rebeca și-a chemat fiul pe Iacov și i-a spus că Esau vrea să-l omoare. În acest fel singura scăpare este la fratele ei Laban, în Haran. Deci strategia lui Rebeca este să stea la Laban până se va potoli mânia lui Esau. Sfaturile tată-lui său Isaac sunt să nu-și ia soție din fetele lui Het sau vreo fiică din Canaan. Isaac își sfătuiește fiul să meargă în Padan-Aram, în casa lui Betuel, tatăl mamei sale, și de acolo să-și ia soție din fiicele lui Laban, fratele mamei sale.
Viziunea lui Iacov. Ne-mai având ce face Iacov a plecat spre Beer-Șeba și a luat drumul spre Haran. După asfințirea soarelui a înnoptat întru loc, apus o piatră sub cap și a adormit. După un timp are viziunea unui vis. O scară este rezemată între pământ și cer, pe scară urcau și coborau mulți Îngeri. La capătul de sus a scări stătea însuși Iehova, care i-a zis lui IacovEu sunt Domnul, Dumnezeul tatălui tău Avram și Dumnezeul lui Isaac.” Pământul pe care ești culcat, ți-l voi da ție și seminței tale.Sămânța ta va fi ca pulberea pământului; te vei întinde la apus și la răsărit, la miază noapte și la miazăzi, și toate familiile pământului vor fi binecuvântate în tine și sămânța ta. Iată Eu sunt cu Tine; te voi păzi pretutindeni pe unde vei merge și te voi aduce înapoi în țara aceasta, căci nu te voi părăsi, până nu vei împlini ce-ți spun. Iacov s-a trezit și a fost conștient de însemnătatea visului pentru Poporul Iudeu și a pus locului numele de Betel(Casa Domnului). Iacov a ajuns cu bine la Laban. Pe câmp la întrare în Haran era o fântână de unde se lua apă și beau și vitele apă. Fântâna era păzită cu o piatră mare să nu intre în ea șerpii sau broaștele, etc. De fântână s-a apropiat cu turma de oi Rahela fata cea mică a lui Laban, Iacov a prăvălit piatra și a adăpat turma lui Laban. După aceia Iacov și Rahela sau sărutat și au constatat că sunt neamuri.
Iacov se căsătorește cu Leea și după șapte ani și cu Rahela. Iacov o iubea mai mult pe Rahela care era mai tânără și mai frumoasă. Iacov îi spune lui Laban că îi va slugi șapte ani pentru ai da de soție pe Rahela. Zis și făcut trec cei șapte ani și se face un ospăț mareIacov se căsătorește cu Rahela. Dar Laban recurge la o stratagemă și seara în patul lui Iacov, Laban o duce pe Leea. Dimineața când se trezește Iacov constată că a fost înșelat de Laban și în patul lui e Leea. Se duce la Laban să-i reproșeze fapta, dar Laban îi spune că în locurile respective totdeauna se căsătorește fata mai bătrână și nu cea tânără. Cei doi ajung la învoială pentru ca Iacov să se poată căsători și cu Rahela este ca Iacov să-l mai slujească încă șapte ani pe Laban.

Mare zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana și în tinerețe. Elemente YIN și YANG la legume și cereale.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.


Concluzii.
Avram, Isaac și Iacov. Sunt Patriarhi ai poporului Iudeu, deci primi care pun bazele religiei Iudaice sau primi care pun bazele religiei Iudeo-Creștine. În acest sens așa cum v-am amintit în lecțiile trecut ei au avut un mare „Merit Religios.” Fără acest „Merit” ei nu puteau ocupa funcția de Patriarhi. Deci practic prin ei s-au pus bazele fundamentale ale religiei Iudaice. Acel legământ al circumciziei prin ei s-a dat poporului evreu. Acești Patriarhi când mergeau într-un loc, prima dată stabileau locul de închinăciune și de aducere a jertfelor prin construirea unui „Altar.” Dacă la Indieni și Greci avem „Templu de Zeități,” la evrei avemAltar de închinăciune la Iehova.Acești trei mari Patriarhi au fost foarte meticuloși în ași însuși de la Iehova legile și legămintele încheiate cu Iudei, ale aplica și a le transmite urmașilor, urmașilor lor. Astăzi Eu constat că și acum Evrei respectă legămintele încheiat cu Iehova ca și acum 4000 de ani. Deci nu există nici o degenerare a acestor legi.
Da evreii nu au primit de la Iehova cum arată corpul subtil și Templul de Zeități. Nu putem să-i acuzăm că nu știu acest lucru. Atât au primit și atât știu. Eu în Yoga și Zeificarea Noastră nu voi folosi acestă Religie Iudeo - Creștină. Da o să spuneți că există și e adevărată. Să luăm un exemplu: Există un mușuroi de furnici, unde furnicile roiesc în toate direcțiile. Furnicile fac un program coordonat de matca lor. Deci în cadrul mușuroiului există o ierarhie bine stabilită, Eu trec pe lângă mușuroi și nu mă interesează ierarhia furnicilor. Așa trec și pe lângă bisericile Iudeo-Creștine și nu mă interesează ierarhiile lor. La acești evrei nu ați văzut spunând că există: Mari Zeii, corp subtil, înveliș de Pranayama, chakre, mantre, bije mantre, etc. Nu ați văzut la Avraam, la Isaac sau Iacov luând o postură yoghini. Acești trei Patriarhi nu au porniți Marii Zeii în corpul lor subtil(adică nu se mișcă), de aceia noi în yoga le spunemAnimale Zeiești.” Acești trei Patriarhi le pute puternic corpul subtil și Eu trebuie să stau depărtat de ei.
Iehova. Este ființa Supremă la Evrei care este viu și stă de vorbă cu evrei. Acest univers este Creația lui Iehova și nimic mai mult. Iehova este tot timpul aproape de poporul Iudeu. Iehova totdeauna îl protejează și îl îndrumă pe poporul iudeu. Metoda cea mai folosită de Iehova pentru ași transmite mesajele poporului ales sunt visurile. Aceste vise sunt foarte clare și ușor de interpretat, sau Iehova le lămurește în detaliu. Practic toată viața poporului Iudeu se clădește în „Jurul lui Iehova și legilor Sale.” Fără Iehova nu există viață la evrei. Deci Iehova este „Centrul Vital al Evreilor.” Așa cum v-am spus Iehova în cazul Yogi și Zeificări Nostre este Marea Zeiță Kundalini din Muladhara chakra.

Mare Zeu Vasile, Vasile la terminarea școli profesionale.


Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu