Vasile Ivașca. Nașterea poporului Evreu. Iosif este vândut ca sclav în Egipt. Este cumpărat de Potifar.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
Scopul
acestei lecții este de a familiariza yogini
despre felul cu lucrează Maya. În
cazul Yogi
Noastre Maya
este Marea Zeiță
Kundalini,
Iehova
la evrei.
În această lecție
caut să lămuresc
cum din 12 fii
alui Iacovpoporul lui
Israel
ajunge
după patru sute
treizeci de ani
să treacă
prin Marea Roșie
în jur de un milion
de persoane. În
acestă lecție nu ne interesează
visurile lui Iosif
ci numai felul
cum lucrează Maya.
Așa cum vă spun cele
4 Vede, Maya
este înșelătoria acestei lumi.
Și acest lucru se vede mai bine în cazu
poporului evreu.
Deci
toată atenția
și concentrarea
noastră
va fi focalizată
pe Iehova.
Să fim bine
lămurițiIehova
face lucrarea,
iar evreii
sunt Poporul Ales.
Lămuriri
la acestă lecție. Dacă o să citiți
Biblia Iudeo-Creștină nu o să înțelegeți mare
lucru. Este scrisă la nivelul unui animal
Zeiesc și astfel e greu de înțeles.
Dar să precizez și Eu ceva mai mult:
1. Tati Shivaemană un program
subtil pentru formarea Poporului Evreu; În
acest caz Tati Shiva nu apare în
acest Mare Program în mod vizibil; 2.
Marea ZeițăKundalini este cea care
execută și coordonează acest Mare Program;
3. Marii Zeii sunt cei care examinează
acest Mare Program să fie executatcorect și dus la îndeplinire
de Marea Zeiță. Deci Marea Zeiță Kundalini
este ființa Supremă la evrei și este denumită
Iehova de către iudei. În acest caz
iudei spun despre Iehova că este viu,
se mișcă, infinit, absolut,
etern, veșnic, etc. În acest caz El
creează acestă Lume(vezi geneza), în șase zile
lucrătoare, iar în a șaptea zi El se
odihnește. Iehova este făcut numai
din Spirit. Tati Shiva nu apare în
religia Iudeo-Creștină
pentru că El este dincolo de mentalul uman.
Deci El este dincolo de: viu,
mișcare, infinite, absolut,
eternitate, veșnicie, deci într-un
cuvânt pot spune că El este
inabordabil pentru ființele umane.
Iosif
în casa lui Potifar. Un om a lui Potifar îl
cumpără pe Iosif și îl duce în casa lui.
Potifar este comandantul gărzi lui Faraon.
Pentru al ajuta pe Iosif să fie bine văzut în
mâinile lui Potifar, toate muncilefăcute de el aduceau progres și
bunăstare în gospodăria lui Potifar.
Potifar îl urmărea pe ascuns
pe Iosif și observă că bunăstare
în gospodăria sa, sau schimbat o dată
cu venirea lui Iosif. În acest mod Potifar
îl numește pe Iosif ca administrator șef
al gospodăriei sale. În acel fel Mami
Kundalini pe ascuns în ajută pe Iosif
în munca sa. Și astfel gospodăria lui Potifar
prospera foarte mult. Cum timpul trecea,
Iosif s-a schimbat foarte mult la statură
devenind un băiat chipeș și cu o înfățișare
plăcută și pură. În acest caz soția
lui Potifarvăzând în Iosifiubitul
perfect capabil să-i satisfacă poftele ei sexuale
de care ducea lipsă și ea spus lui Iosif hai
culcă-te cu mine. A face sex cu soțiastăpânului iubitor era un mare păcat la
Iosif și astfel el a respins toate aceste
favoruri sexuale ale soției lui Potifar.
În acest mod soția lui Potifar caută
un vicleșug ca să-l oblige pe Iosif
să facă sex cu ea. Într- una din zile Iosif
a intrat în casă se rezolva niște probleme,
este observat de soția lui Potifar, care i-se
adresează „Zicându-i să facă sex cu ea.” În
acest sens ea la apucat de haină și la tras
spre ea, dar Iosifrefuză. În
acest fel ea apucă haina și merge afară
și strigă servitorilor că a Iosif a vrut
să o violeze.Soția lui Potifar a
ținut haina lui Iosif, până se va întoarce
stăpânul. La întoarcerea lui Potifar,
soția acestuia îl reclamă pe Iosif
„spunându-i ce ea făcut robul lui ales.”
După o cercetare sumară Iosif este condamnat
să își petreacă o perioadă în casa
turnului. Aici erau închiși prizonieri și
pușcăriași împăratului. În acest caz Iosif
nefiind pușcăriaș al împăratului, găsește
bunăvoințastăpânului închisori.
În acest caz Iosif este făcut locțiitorul
său și toți pușcăriași trebuiau să asculte de
el. Iosif avea un puternic spiritgospodăresc și iertător.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana și în tinerețe. Calitățile YIN și YANG din medicina Tradițională Chineză.
Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.
Iosif
și visurile, paharnicului, brutarului și Faraonului.
Casa
Turnului. La această închisoare erau închiși
și își ispășeaupedeapsa și
slugile faraonului care mai greșeau cu
anumite fapte. În timpul lui Iosif ca locțiitor
acolo erau închiși un paharnic și un
brutar. În acest caz paharnicul era de fapt
șefu paharnicilor, iar brutarul era șefulbrutarilor. Ei îl mâniase foarte tare
pe Faraon și erau închiși în casaturnului până la definitivarea cercetări
lor de către oameni lui Faraon. În acest
mod ei ajung sub conducerea directă a
lui Iosif. Iosif fiindprietenos
din fire,ei îl consulta totdeauna în
anumite privințe pe Iosif. La
inspecția de dimineață Iosif și
slujbași lui Faraon văd că paharnicul
și brutarul sunt triști. Iosif
în prezența slujbașilor lui Faraon
îi întrebă pe cei doi: „Pentru ce
aveți o față posomorâtă azi?” Ei au răspuns:
„Amvisat un vis și
nu este nimeni ca să-l interpreteze.”
Visul
paharnicului.Iosif spune că
interpretările visurilor sunt ale lui Dumnezeu.
Iosif le cere să-i mărturisească visurile.
Mai-marele paharnicilor și-a istorisit visul
lui Iosif și ia zis: „În visul meu iată
că înaintea mea era o viță. Vița
avea trei mlădițe. Când a început
să dea lăstari, i s-a deschis floarea
și ciorchini au făcut struguri copți.
Paharul lui Faraon era în mâna mea.
Eu am luat strugurii i-am stors în paharul
lui faraon și am pus paharul în fața
lui faraon. Iosif interpretează visul.
Cele trei mlădițe sunt trei zile.
Deci peste trei zile faraon îți va înălțacapul, te va pune iarăși în locul
tău și vei pune iarăși paharul în mâna luifaraon, cum obișnuiai mai înainte,
când erai paharnicu lui.
Rugămințile
lui Iosif adresate paharnicului.Iosif vrea
cu tot dinadinsul ca interplanetare viselor
lui să fie plătite de către paharnic.
Iosif îi cere paharnicului să își
aducă aminte de el când îi va mergebine, te rog bunătate față de mine:
spune despre mine lui faraon și
scoate-mă din casa aceasta. În acest
mod Iosif se spovedește în fața paharnicului
arătându-i că este evreu și nu a făcut
rău nimănui-i.
Visul
brutarului. Văzând interpretarea bună dată
visului paharnicului, Mai-marele brutarilor
prinde curaj și se adresă lui Iosif spunând:
„Iată , și în visul meu, se făcea că port
trei coșuri cu pâine pe capul meu. În
coșul de deasupra de tot erau tot felul de
alimente coapte pentru faraon, și păsările
mâncau din coșul care era deasupra
de tot, pe capulmeu.
Interpretarea visului de către Iosif. Cele trei
coșuri sunt trei zile. Peste trei zile,
faraon îți va lua capul, te va spânzura de
un lemn și carnea ți-o vor mânca
păsările.
A
treia zi este ziua de naștere a lui faraon. Cu
acest prilej faraon dă un mare ospăț
pentru slujbași lui. Cu acest prilej să
definitivează soartapaharnicul și
brutarului cu următorul deznodământ:
Mai-marele paharnicilor este repus din
nou în funcție, iar mai-marele brutarilor
e spânzurat. În acest caz interpretarea
visurilor dată de Iosif e corectă
și se adeverește în practică.
Totuși mai-marele paharnicilor văzându-serepus
pe funcție uită total de Iosif și
de dorințele acestuia.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus, iar limba execută Simhasana.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.
Visele
lui faraon.
Cele
două vise a lui faraon. Da situația
Egiptului în acele timpuri era foarte
zdruncinată și faraon era plin de
gânduri și aceste gânduri își
căutau răspuns. În acest mod în mentalul
lui faraon în stare de vise au apărut
multe vise.Primul
vis. Iată visul lui faraon după doi
ani de la visele paharnicul și
brutarului: În acest vis faraon stătea lângă
fluviulNil și din fluviu iesșapte vaci frumoase la vedere și
grase la trup, vacile încep să pască
printre trestii. Nu trece mult timp și din
Nil ies alte șapte vaci urâte la
vedere și slabe la trup și sau
așezat lângă celelalteșapte să
pască și ele. Totuși vacile urâte
la vedere și slabe la trup au mâncat
pe cele șapte vaci frumoase la vedere
și grase la trup. În acel moment faraon s-a
trezit. După un timp el a adormit și a
visat al doileavis.
În vis se arată șapte spice de grâu
groase, frumoase care au crescut
pe același pai. La un moment dat după ele au
răsărit alte șaptespice slabe
și arse de vântul de răsărit.
Spicele slabe se pun în mișcare și
înghit spicele grase și pline. După
aceia faraon s-a trezit. Aceste vise
l-au tulburat mult pe faraon și a
căutat să afle înțelegere a
acestor vise. Astfel au fost adunați toți
magi și înțelepții Egiptului să afle
înțelesuascuns a acestor
vise. Cu toată strădania acestei adunături
de magi și înțelepții ei nu au
putut să afle ce simbolizează aceste vise.
În situația creată mai-marele paharnicilor
și-a amintit de Iosif că avea harul
de-a interpreta visurile, dar de a cărui
rugăminți el uitase.
Interpretarea
viselor lui faraon de către Iosif. Iosif
este adus în fața lui faraon într-o
ținută frumoasă și aspectuoasă.
Faraon i-a povestit lui Iosif
ce a visat. Iosif explică lui faraon
ce înseamnă aceste vise pentru
funcția sa de faraon. Iosif
arată că aceste vise sunt de fapt un
planDivin ce are să se întâmple în
Egipt în următoarea etapă care va
urma. 1. Cele șapte vaci frumoase înseamnă
șapte ani; cele șapte spice de grâu,
tot șapte ani înseamnă, cele două formează
un singur vis. 2. Cele șapte vaci slabe și
urâte care se mișcă după cele
frumoase înseamnă tot șapte ani; și
spicele slabe și urâte, arse
devântul de răsărit,
vor fi șapte ani de foamete. În
acest caz Iehova a arătat lui faraon planul
Său care va urma. Desfășurarea planului
Divin: a). La început vor fi șapte ani de
belșug în țara Egiptului; b). După
aceia vor fi șapte ani de foamete și în acest caz
belșugul va fi uitat, iar foametea
va pune stăpânire pe țaraEgiptului.
c). Foametea va fi așa de mare încât va
înghiți tot belșugul și oameni vor
uita de belșug; d). Repetarea de două ori
a aceluiași vis înseamnă că Iehova
își va pune în aplicare planul său.
Iosif
arată și planul de salvarea Egiptului care trebuie urmat de
faraon. Acest
plan
prevedea următoarele etape:
1. Alegerea
unui ompriceput
și înțelept
care să pună
în aplicare
acest plan;
b). Faraon
să pună supraveghetori
peste țară,
ca să ridice
o cincime
din roadeleEgiptului
în timpul
celor șapte ani
de belșug;
c).
Toate strângerile
de
alimente
în cei șapte
ani buni
să se facă, sub autoritatea
lui faraon;
d). În fiecare cetate
s-au constituit depozite
pentru depozitarea
cerealelor.
Iosif
este numit locțiitor a lui faraon. În acest caz
faraon i-a zis lui Iosif că numai el
va fi mai mare ca Iosif. Faraon i-a
dat lui Iosif inelulsău(care conținea
sigiliul său), iar de soție i-a fost dată Asanat
fiica lui Poți-Fera, preotului On.
După instalarea sa în funcțieIosif creează
un plan mai detaliat de punere în
aplicare, a salvări Egiptului de la
foamete. Iosif a făcut vizite
în tot Egiptul și a pus în aplicare planul său.
Și timpul a trecut pe neobservate și cei șapte
ani buni au luat sfârșit. Soția sa Asanat
i-a dărui lui Iosif doi fii, Primul fiu
a primit numele de Manase(uitare),
acest nume face ca Iosif să uite
toate relele făcute de frații lui și
soția lui Potifar. Al doilea fiu a
primit numele de Efraim(dublă rodire), care
simbolizează noua rodire din țara
Egiptului. Acești fii s-au născut
lui Iosif înaintea anilor de foamete.
Foametea cuprinde toată țara Egiptului
și locuitori se adresează lui faraon
ce soluții să urmeze. Astfel faraon
îi spune lui Iosif că poate începe vânzarea
cerealelor către populație. Precum treceau
ani foameteacuprindea nu numai
Egiptul ci și țările învecinate și
ajunse chiar în Canaan la frații lui.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura diamant și închinare în fața lui Tati Shiva.
Dansul Sacru a lui Tati Shiva.
Frații
lui Iosif vin să cumpere cereale în Egipt.
Foametea
cuprinde toată țara Canaan. În acest caz
bătrânul Iacov își trimit fii să cumpere
alimente din Egipt. În Canaan rămâne
numai Beniamin fratele de mamă cu Iosif.
Beniamin devine copilul de suflet a
lui Iacov, în care el își găsește
alinarea. Veniți în Egipt ei sau aruncat
cu fața la pământ înaintea lui Iosif.
Iosif îi acuză pe frații lui că
sunt spioni și au venit să cerceteze
punctele slabe ale Egiptului. Ei îi spun
lui Iosif că sunt cinstiți și au
intenții bune la adresa poporului Egiptean.
Iosif nu îi crede și le cere
ca unul
din ei, să rămână
prizonierul lui Iosif până la următoarea cumpărare
de cereale, este ales Simion. Iosif le spune
că nu vor primi cereale, fără ca băiatul
cel mic Beniamin să fie adus cu ei la
cumpărare. Ajunși în Canaan ei
constată că la gura sacului sunt
puși și bani de cumpărare a cerealelor. A
doua cumpărare
de cereale
în Egipt de frații lui Iosif.
De data aceasta este adus și Beniamin fiul iubit a
lui Iacov. Iacov a trimis un dar
lui Iosif guvernatorul Egiptului care consta din: puțin
balsam, puțină miere, mirodenii,
mir, fisticuri și migdale.
După ce fac ei cadourile lui Iosif și se închină
în fața lui, li se umplu saci cu cereale
și iau drumul spre Canaan. Iosif le
întinde o cursă în sacul lui Beniamin
se pune ceașca lui de argint. Frații lui
Iosif pornesc spre Canaan fără să
bănuiască ceva, după ce ies din cetate
șunt ajunși din urmă de oameni lui Iosif
pentru motivul că sunt hoți au furat
paharul de argint a lui Iosif. Sunt aduși
în fața lui Iosif și ei se închină
cu fața la pământ în fața lui.
Iosif le spune că ei i-au furatpaharul de argint și acela la care se
va găsi paharul va fi declarat robulsău, iar ceilalți vor fi liberi.
Paharul este găsit la Beniamin pentru care girase
Ruben și Iuda că îl vor aduce nevătămat lui
Iacov.
Iosif
se face cunoscut fraților lui.Sentimentele
frățești pun stăpânire pe Iosif și el
se face cunoscut fraților lui. În acest fel Iosif le
spune că el e fratele lor pe care ei l-au
vândut în Egipt. Totuși Iosif le arată
că Iehova la trimis pe el în Egipt
pentru a scăpa cu viață tribul lui Iacov. El le
arată fraților lui că au fost doi ani de
foamete și vor mai fi încă cinciani
așa că sunt obligați cu toți să se mute
în Egipt.
Iacov
și copii lui sunt obligați să se mute în Egipt.
Acest fapt se datorează foametei cumplite care
amenința Canaan-ul. Iacov împreună cu fii lui,
cu soțiile acestora, neamurile, popoarele
asimilate se îndreaptă în masă spre Egipt
unde găsesc adăpost și hrană. Iacov
este primit de Iosif fiul său iubit
și după un timp chiar de faraon. Cei doi fiiManase și Efraim a lui Iosif
sunt primiți și ei în cele douăsprezecesemeții a lui Israel de către
Iacov. După un timp Iacov moare și este
adus șiînmormântat
în țara Canaan.
Șederea
Poporului lui Israel în Egipt.Iosif
a căutat pentru frații
lui
și poporul
său
să aibă locuri
bune de muncă.
Evreii
nu au fost considerațisclavi
în Egipt,
atât pe vremea
lui Iosif
cât și o bună
perioadă de timpdupă
aceia.
Așa se spune că ei
au locuit în delta Nilului.
Totuși veni vremea
și Iosif
moare
avea o sută
zece ani.
Iosif
este îmbălsămat
și pus într-un sicriu
Egiptean.
Înainte de moarte
el strânge
toate semețiile
lui Israel
și le spune
să jure
că că atunci
când va veni
timpul
să se suie
în țara
Canaan
care este făgăduită
de Iehova
prin jurământ
lui Avraam,
Isaac
și lui Iacov.
Dar
le spune negreșit
să ia și oasele
corpului său
să le ducă
în Canaan.
După un anumit perioadă
de timp evrei
sunt transformați
în sclavi
de faraoni
care au urmat.
Șederea
fiilor
lui Israel
în
Egipt
a fost de patru
sute trei zeci de ani.
Biblia
ne spune
că în drumul dintre Ramses
spre Sucot
populația lui Israel
era aproape de șase
sute de mii de bărbați
care mergeau
pe jos,
afară de copii.
Concluzie poporul
lui Israel
s-a înmulțit rapid
în Egipt.
Mare Zeu Vasile, Vasile executând Shanmukhi Mudra.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu