luni, 17 aprilie 2017

Vasile Ivașca. Nașterea poporului Evreu. Iosif este vândut ca sclav în Egipt. Este cumpărat de Potifar.


Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus.


Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.


Scopul acestei lecții este de a familiariza yogini despre felul cu lucrează Maya. În cazul Yogi Noastre Maya este Marea Zeiță Kundalini, Iehova la evrei. În această lecție caut să lămuresc cum din 12 fii alui Iacov poporul lui Israel ajunge după patru sute treizeci de anitreacă prin Marea Roșie în jur de un milion de persoane. În acestă lecție nu ne interesează visurile lui Iosif ci numai felul cum lucrează Maya. Așa cum vă spun cele 4 Vede, Maya este înșelătoria acestei lumi. Și acest lucru se vede mai bine în cazu poporului evreu. Deci toată atenția și concentrarea noastră va fi focalizată pe Iehova. Să fim bine lămuriți Iehova face lucrarea, iar evreii sunt Poporul Ales.
Lămuriri la acestă lecție. Dacă o să citiți Biblia Iudeo-Creștină nu o să înțelegeți mare lucru. Este scrisă la nivelul unui animal Zeiesc și astfel e greu de înțeles. Dar să precizez și Eu ceva mai mult: 1. Tati Shiva emană un program subtil pentru formarea Poporului Evreu; În acest caz Tati Shiva nu apare în acest Mare Program în mod vizibil; 2. Marea Zeiță Kundalini este cea care execută și coordonează acest Mare Program; 3. Marii Zeii sunt cei care examinează acest Mare Program să fie executat corect și dus la îndeplinire de Marea Zeiță. Deci Marea Zeiță Kundalini este ființa Supremă la evrei și este denumită Iehova de către iudei. În acest caz iudei spun despre Iehova că este viu, se mișcă, infinit, absolut, etern, veșnic, etc. În acest caz El creează acestă Lume(vezi geneza), în șase zile lucrătoare, iar în a șaptea zi El se odihnește. Iehova este făcut numai din Spirit. Tati Shiva nu apare în religia Iudeo-Creștină pentru că El este dincolo de mentalul uman. Deci El este dincolo de: viu, mișcare, infinite, absolut, eternitate, veșnicie, deci într-un cuvânt pot spune că El este inabordabil pentru ființele umane.
Iosif în casa lui Potifar. Un om a lui Potifar îl cumpără pe Iosif și îl duce în casa lui. Potifar este comandantul gărzi lui Faraon. Pentru al ajuta pe Iosif să fie bine văzut în mâinile lui Potifar, toate muncile făcute de el aduceau progres și bunăstare în gospodăria lui Potifar. Potifar îl urmărea pe ascuns pe Iosif și observă că bunăstare în gospodăria sa, sau schimbat o dată cu venirea lui Iosif. În acest mod Potifar îl numește pe Iosif ca administrator șef al gospodăriei sale. În acel fel Mami Kundalini pe ascuns în ajută pe Iosif în munca sa. Și astfel gospodăria lui Potifar prospera foarte mult. Cum timpul trecea, Iosif s-a schimbat foarte mult la statură devenind un băiat chipeș și cu o înfățișare plăcută și pură. În acest caz soția lui Potifar văzând în Iosif iubitul perfect capabil să-i satisfacă poftele ei sexuale de care ducea lipsă și ea spus lui Iosif hai culcă-te cu mine. A face sex cu soția stăpânului iubitor era un mare păcat la Iosif și astfel el a respins toate aceste favoruri sexuale ale soției lui Potifar. În acest mod soția lui Potifar caută un vicleșug ca să-l oblige pe Iosif să facă sex cu ea. Într- una din zile Iosif a intrat în casă se rezolva niște probleme, este observat de soția lui Potifar, care i-se adresează „Zicându-i să facă sex cu ea.” În acest sens ea la apucat de haină și la tras spre ea, dar Iosif refuză. În acest fel ea apucă haina și merge afară și strigă servitorilor că a Iosif a vruto violeze. Soția lui Potifar a ținut haina lui Iosif, până se va întoarce stăpânul. La întoarcerea lui Potifar, soția acestuia îl reclamă pe Iosifspunându-i ce ea făcut robul lui ales.” După o cercetare sumară Iosif este condamnat să își petreacă o perioadă în casa turnului. Aici erau închiși prizonieri și pușcăriași împăratului. În acest caz Iosif nefiind pușcăriaș al împăratului, găsește bunăvoința stăpânului închisori. În acest caz Iosif este făcut locțiitorul său și toți pușcăriași trebuiau să asculte de el. Iosif avea un puternic spirit gospodăresc și iertător.


Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana și în tinerețe. Calitățile YIN și YANG din medicina Tradițională Chineză.

Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.


Iosif și visurile, paharnicului, brutarului și Faraonului.
Casa Turnului. La această închisoare erau închiși și își ispășeau pedeapsa și slugile faraonului care mai greșeau cu anumite fapte. În timpul lui Iosif ca locțiitor acolo erau închiși un paharnic și un brutar. În acest caz paharnicul era de fapt șefu paharnicilor, iar brutarul era șeful brutarilor. Ei îl mâniase foarte tare pe Faraon și erau închiși în casa turnului până la definitivarea cercetări lor de către oameni lui Faraon. În acest mod ei ajung sub conducerea directă a lui Iosif. Iosif fiind prietenos din fire, ei îl consulta totdeauna în anumite privințe pe Iosif. La inspecția de dimineață Iosif și slujbași lui Faraon văd că paharnicul și brutarul sunt triști. Iosif în prezența slujbașilor lui Faraon îi întrebă pe cei doi: „Pentru ce aveți o față posomorâtă azi?” Ei au răspuns: „Am visat un vis și nu este nimeni ca să-l interpreteze.”
Visul paharnicului. Iosif spune că interpretările visurilor sunt ale lui Dumnezeu. Iosif le cere să-i mărturisească visurile. Mai-marele paharnicilor și-a istorisit visul lui Iosif și ia zis: „În visul meu iatăînaintea mea era o viță. Vița avea trei mlădițe. Când a început să dea lăstari, i s-a deschis floarea și ciorchini au făcut struguri copți. Paharul lui Faraon era în mâna mea. Eu am luat strugurii i-am stors în paharul lui faraon și am pus paharul în fața lui faraon. Iosif interpretează visul. Cele trei mlădițe sunt trei zile. Deci peste trei zile faraon îți va înălța capul, te va pune iarăși în locul tău și vei pune iarăși paharul în mâna lui faraon, cum obișnuiai mai înainte, când erai paharnicu lui.
Rugămințile lui Iosif adresate paharnicului. Iosif vrea cu tot dinadinsul ca interplanetare viselor lui să fie plătite de către paharnic. Iosif îi cere paharnicului să își aducă aminte de el când îi va merge bine, te rog bunătate față de mine: spune despre mine lui faraon și scoate-mă din casa aceasta. În acest mod Iosif se spovedește în fața paharnicului arătându-i că este evreu și nu a făcut rău nimănui-i.
Visul brutarului. Văzând interpretarea bună dată visului paharnicului, Mai-marele brutarilor prinde curaj și se adresă lui Iosif spunând: „Iată , și în visul meu, se făcea că port trei coșuri cu pâine pe capul meu. În coșul de deasupra de tot erau tot felul de alimente coapte pentru faraon, și păsările mâncau din coșul care era deasupra de tot, pe capul meu. Interpretarea visului de către Iosif. Cele trei coșuri sunt trei zile. Peste trei zile, faraon îți va lua capul, te va spânzura de un lemn și carnea ți-o vor mânca păsările.
A treia zi este ziua de naștere a lui faraon. Cu acest prilej faraon dă un mare ospăț pentru slujbași lui. Cu acest prilej să definitivează soarta paharnicul și brutarului cu următorul deznodământ: Mai-marele paharnicilor este repus din nou în funcție, iar mai-marele brutarilor e spânzurat. În acest caz interpretarea visurilor dată de Iosif e corectă și se adeverește în practică. Totuși mai-marele paharnicilor văzându-se repus pe funcție uită total de Iosif și de dorințele acestuia.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus, iar limba execută Simhasana.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.


Visele lui faraon.
Cele două vise a lui faraon. Da situația Egiptului în acele timpuri era foarte zdruncinată și faraon era plin de gânduri și aceste gânduri își căutau răspuns. În acest mod în mentalul lui faraon în stare de vise au apărut multe vise. Primul vis. Iată visul lui faraon după doi ani de la visele paharnicul și brutarului: În acest vis faraon stătea lângă fluviul Nil și din fluviu ies șapte vaci frumoase la vedere și grase la trup, vacile încep să pască printre trestii. Nu trece mult timp și din Nil ies alte șapte vaci urâte la vedere și slabe la trup și sau așezat lângă celelalte șaptepască și ele. Totuși vacile urâte la vedere și slabe la trup au mâncat pe cele șapte vaci frumoase la vedere și grase la trup. În acel moment faraon s-a trezit. După un timp el a adormit și a visat al doilea vis. În vis se arată șapte spice de grâu groase, frumoase care au crescut pe același pai. La un moment dat după ele au răsărit alte șapte spice slabe și arse de vântul de răsărit. Spicele slabe se pun în mișcare și înghit spicele grase și pline. După aceia faraon s-a trezit. Aceste vise l-au tulburat mult pe faraon și a căutat să afle înțelegere a acestor vise. Astfel au fost adunați toți magi și înțelepții Egiptului să afle înțelesu ascuns a acestor vise. Cu toată strădania acestei adunături de magi și înțelepții ei nu au putut să afle ce simbolizează aceste vise. În situația creată mai-marele paharnicilor și-a amintit de Iosif că avea harul de-a interpreta visurile, dar de a cărui rugăminți el uitase.
Interpretarea viselor lui faraon de către Iosif. Iosif este adus în fața lui faraon într-o ținută frumoasă și aspectuoasă. Faraon i-a povestit lui Iosif ce a visat. Iosif explică lui faraon ce înseamnă aceste vise pentru funcția sa de faraon. Iosif arată că aceste vise sunt de fapt un plan Divin ce are să se întâmple în Egipt în următoarea etapă care va urma. 1. Cele șapte vaci frumoase înseamnă șapte ani; cele șapte spice de grâu, tot șapte ani înseamnă, cele două formează un singur vis. 2. Cele șapte vaci slabe și urâte care se mișcă după cele frumoase înseamnă tot șapte ani; și spicele slabe și urâte, arse de vântul de răsărit, vor fi șapte ani de foamete. În acest caz Iehova a arătat lui faraon planul Său care va urma. Desfășurarea planului Divin: a). La început vor fi șapte ani de belșug în țara Egiptului; b). După aceia vor fi șapte ani de foamete și în acest caz belșugul va fi uitat, iar foametea va pune stăpânire pe țara Egiptului. c). Foametea va fi așa de mare încât va înghiți tot belșugul și oameni vor uita de belșug; d). Repetarea de două ori a aceluiași vis înseamnă că Iehova își va pune în aplicare planul său.
Iosif arată și planul de salvarea Egiptului care trebuie urmat de faraon. Acest plan prevedea următoarele etape: 1. Alegerea unui om priceput și înțelept care să pună în aplicare acest plan; b). Faraon să pună supraveghetori peste țară, ca să ridice o cincime din roadele Egiptului în timpul celor șapte ani de belșug; c). Toate strângerile de alimente în cei șapte ani buni să se facă, sub autoritatea lui faraon; d). În fiecare cetate s-au constituit depozite pentru depozitarea cerealelor.
Iosif este numit locțiitor a lui faraon. În acest caz faraon i-a zis lui Iosif că numai el va fi mai mare ca Iosif. Faraon i-a dat lui Iosif inelul său(care conținea sigiliul său), iar de soție i-a fost dată Asanat fiica lui Poți-Fera, preotului On. După instalarea sa în funcție Iosif creează un plan mai detaliat de punere în aplicare, a salvări Egiptului de la foamete. Iosif a făcut vizite în tot Egiptul și a pus în aplicare planul său. Și timpul a trecut pe neobservate și cei șapte ani buni au luat sfârșit. Soția sa Asanat i-a dărui lui Iosif doi fii, Primul fiu a primit numele de Manase(uitare), acest nume face ca Iosif să uite toate relele făcute de frații lui și soția lui Potifar. Al doilea fiu a primit numele de Efraim(dublă rodire), care simbolizează noua rodire din țara Egiptului. Acești fii s-au născut lui Iosif înaintea anilor de foamete. Foametea cuprinde toată țara Egiptului și locuitori se adresează lui faraon ce soluții să urmeze. Astfel faraon îi spune lui Iosif că poate începe vânzarea cerealelor către populație. Precum treceau ani foametea cuprindea nu numai Egiptul ci și țările învecinate și ajunse chiar în Canaan la frații lui.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura diamant și închinare în fața lui Tati Shiva.

Dansul Sacru a lui Tati Shiva.


Frații lui Iosif vin să cumpere cereale în Egipt.
Foametea cuprinde toată țara Canaan. În acest caz bătrânul Iacov își trimit fii să cumpere alimente din Egipt. În Canaan rămâne numai Beniamin fratele de mamă cu Iosif. Beniamin devine copilul de suflet a lui Iacov, în care el își găsește alinarea. Veniți în Egipt ei sau aruncat cu fața la pământ înaintea lui Iosif. Iosif îi acuză pe frații lui că sunt spioni și au venit să cerceteze punctele slabe ale Egiptului. Ei îi spun lui Iosif că sunt cinstiți și au intenții bune la adresa poporului Egiptean. Iosif nu îi crede și le cere ca unul din ei,rămână prizonierul lui Iosif până la următoarea cumpărare de cereale, este ales Simion. Iosif le spune că nu vor primi cereale, fără ca băiatul cel mic Beniamin să fie adus cu ei la cumpărare. Ajunși în Canaan ei constată că la gura sacului sunt puși și bani de cumpărare a cerealelor. A doua cumpărare de cereale în Egipt de frații lui Iosif. De data aceasta este adus și Beniamin fiul iubit a lui Iacov. Iacov a trimis un dar lui Iosif guvernatorul Egiptului care consta din: puțin balsam, puțină miere, mirodenii, mir, fisticuri și migdale. După ce fac ei cadourile lui Iosif și se închină în fața lui, li se umplu saci cu cereale și iau drumul spre Canaan. Iosif le întinde o cursă în sacul lui Beniamin se pune ceașca lui de argint. Frații lui Iosif pornesc spre Canaan fără să bănuiască ceva, după ce ies din cetate șunt ajunși din urmă de oameni lui Iosif pentru motivulsunt hoți au furat paharul de argint a lui Iosif. Sunt aduși în fața lui Iosif și ei se închină cu fața la pământ în fața lui. Iosif le spuneei i-au furat paharul de argint și acela la care se va găsi paharul va fi declarat robul său, iar ceilalți vor fi liberi. Paharul este găsit la Beniamin pentru care girase Ruben și Iuda că îl vor aduce nevătămat lui Iacov.
Iosif se face cunoscut fraților lui. Sentimentele frățești pun stăpânire pe Iosif și el se face cunoscut fraților lui. În acest fel Iosif le spune că el e fratele lor pe care ei l-au vândut în Egipt. Totuși Iosif le aratăIehova la trimis pe el în Egipt pentru a scăpa cu viață tribul lui Iacov. El le arată fraților lui că au fost doi ani de foamete și vor mai fi încă cinci ani așa că sunt obligați cu toți să se mute în Egipt.
Iacov și copii lui sunt obligați să se mute în Egipt. Acest fapt se datorează foametei cumplite care amenința Canaan-ul. Iacov împreună cu fii lui, cu soțiile acestora, neamurile, popoarele asimilate se îndreaptă în masă spre Egipt unde găsesc adăpost și hrană. Iacov este primit de Iosif fiul său iubit și după un timp chiar de faraon. Cei doi fii Manase și Efraim a lui Iosif sunt primiți și ei în cele douăsprezece semeții a lui Israel de către Iacov. După un timp Iacov moare și este adus și înmormântat în țara Canaan.
Șederea Poporului lui Israel în Egipt. Iosif a căutat pentru frații lui și poporul său să aibă locuri bune de muncă. Evreii nu au fost considerați sclavi în Egipt, atât pe vremea lui Iosif cât și o bună perioadă de timp după aceia. Așa se spune că ei au locuit în delta Nilului. Totuși veni vremea și Iosif moare avea o sută zece ani. Iosif este îmbălsămat și pus într-un sicriu Egiptean. Înainte de moarte el strânge toate semețiile lui Israel și le spune să jure că că atunci când va veni timpul să se suie în țara Canaan care este făgăduită de Iehova prin jurământ lui Avraam, Isaac și lui Iacov. Dar le spune negreșit să ia și oasele corpului său să le ducă în Canaan. După un anumit perioadă de timp evrei sunt transformați în sclavi de faraoni care au urmat. Șederea fiilor lui Israel în Egipt a fost de patru sute trei zeci de ani. Biblia ne spune că în drumul dintre Ramses spre Sucot populația lui Israel era aproape de șase sute de mii de bărbați care mergeau pe jos, afară de copii. Concluzie poporul lui Israel s-a înmulțit rapid în Egipt.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Shanmukhi Mudra.


Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu